6TROPIN – Menurunkan Berat Badan Dengan Mudah




6TROPIN
Membakar kalori dengan pantas

6TROPIN
Nak turunkan berat badan tanpa perlu berdiet dan bersenam secara keterlaluan
Fatburner terpenting yang membantu individu yang sukar untuk menurunkan berat badan

APA ITU 6-TROPIN?

Adalah fatburner terpenting yang dapat membantu individu yang sukar untuk menurunkan berat badan.

Ia diformulasikan oleh seorang ahli farmasi dan sudah pasti lemak-lemak anda tidak menyukainya.

Testimoni terbaru, dalam masa 7 hari dapat menurunkan 30%
daripada berat lemak dalam badan dengan jayanya!

6TROPIN1

Kelebihan 6-TROPIN

  1. Meningkatkan METABOLISMA dengan berkesan
  2. Membakar kalori dengan pantas
  3. Menghapuskan lemak-lemak perang (brown fat)
  4. Membantu mengurangkan selera makan
  5. 100% tiada kesan sampingan
  6. Membuang toksin merbahaya
  7. Melancarkan sistem pergerakan usus
  8. Buang angin dalam badan
  9. Meningkatkan rasa kenyang
  10. Lemak dibakar berterusan walaupun anda sedang tidur!
  11. Mempunyai perisa yang sedap
  12. Bertindak sebagai ‘carb-blocker’. Dimana ia menghalang karbohidrat untuk ditukar kepada lemak. Jadi anda tiada masalah untuk makan nasi.

LELAKI: Pembentukan 6 Pack Lebih Mudah Dihasilkan Kerana Lemak di Kawasan Abdomen Cepat Hilang!

WANITA: Pengurangan Lemak Di Sekeliling Perut 2-4 inci Dalam Masa Seminggu!

6TROPIN4

CARA PENGGUNAAN 6TROPIN

1 sachet sekali sehari sahaja. Sesuai diambil selepas latihan. Jika hari tiada latihan, sesuai diambil awal pagi.


BAGAIMANA 6-TROPIN BERTINDAK?

Ia mengaktifkan sistem penggunaan tenaga dalam badan kita. Dimana lemak-lemak akan ditukarkan kepada tenaga dalam kuantiti yang banyak berbanding biasa. Kesannya lemak akan berkurang.

6-tropin mengandungi bahan aktif seperti extract green tea, raspberry keton, garcinia cambogia & cinnamon extract.

 

6TROPIN3

.

Testimoni 6Tropin

.

Testimoni 6TROPIN4

Testimoni 6TROPIN5

.

Free Gift

T-Shirt Mesotropin

.

HARGA 6TROPIN

RM170 (SM) RM180 (SS)

images

Berminat nak dapatkan produk ini, boleh pm saya

FBhttps://goo.gl/pg9NbB

SMS/WASAP – 019-5292925



Azzahira Beauty Dot Com

MESOTROPIN

SENARAI PRODUK AZZAHIRA BEAUTY !




MESOTROPIN-PEMBESARAN OTOT DENGAN PANTAS

Mesotropin




MESOTROPIN
BERTENAGA KETIKA WORKOUT
MEMBESARKAN OTOT SELEPAS WORKOUT

MESOTROPIN
Kini Bro Boleh Bina Otot ‘Six Pax’ Dengan Cepat & Berkesan Dengan MESOTROPIN

APA ITU MESOTROPIN?
Jika anda nak percepatkan lagi proses pembinaan otot anda, saya amat sarankan guna produk di bawah…
Ia adalah BOOSTER yang dapat membantu anda merealisasikan IMPIAN anda mendapatkan OTOT yang BESAR dan MENARIK! MESOTROPIN mengandungi bahan-bahan yang telah diuji keberkesanannya terhadap LELAKI ASIA supaya proses PEMBESARAN OTOT berlaku dengan pantas selepas workout.

Ia umpama anabolic booster yg dapat meningkatkan stamina ketika workout dan memaksimumkan pembentukan otot. Kami telah ‘test’ Mesotropin kepada beberapa atlit bina badan negara. Ternyata ia sgt membantu dalam persiapan mereka ke pertandingan bina badan.

MESOTROPIN

Kelebihan MESOTROPIN

  • MEMULIH OTOT SELEPAS WORKOUT (BCAA)
  • MEMBESARKAN OTOT SELEPAS WORKOUT (BCAA)
  • MENGEKALKAN TENAGA SEMASA WORKOUT (tribulus & tongkat ali)
  • MENINGKATKAN PEMBESARAN OTOT DENGAN PANTAS
  • MERANGSANG PENGELUARAN HORMON TESTOSTERON, PEMBESARAN DAN TIROID
  • MENGUATKAN SISTEM KETAHANAN BADAN
  • MELANCARKAN PERJALANAN DARAH
  • MENINGKATKAN SISTEM ANTIBODI BADAN
  • BERFUNGSI UNTUK MEMBAKAR LEMAK DISELURUH BADAN

Adakah Bro Ada Masalah Ini?

Sukar untuk menurunkan berat badan?
Anda ada terlalu banyak lemak?
Lemak pada pinggang sudah terlalu tebal?
Lemak pada peha, pinggul serta perut terlalu tebal?
Sukar untuk hapuskan lemak yang degil walaupun dah buat pelbagai jenis diet?
Selalu rasa tak sihat badan?
Rasa sakit-sakit otot selepas main gym?

Ni saya nak citer sikit la pasal mamat sado ni…Dulu Mamat Ni Kurus Aje

Tu dulu. Tapi sekarang, badan Daniel dah ada ketul-ketul. Nampak mantop bodi dia. Takde la cam orang yang masuk pertandingan bina badan, tapi dapat badan “yang ada muscle” camni dah puas hati dah.

Mula-mula main gym, berbulan-bulan main, susah juga nak dapat muscle cun camni. Otot tak menjadi sangat. Tapi selepas Daniel gunakan additional food M-sotropin, bodinya “menjadi” dalam masa 3 bulan.

 

MESOTROPIN5

“NAK BADAN FIT & LEAN, KENA WORKOUT! ”

Kena workout. Takde jalan shortcut. Cuma, apabila anda menggunakan M-Sotropin, ianya membantu anda untuk dapatkan hasil yang diinginkan, iaitu;

BADAN YANG FIT, OTOT YANG LEBIH BESAR…

Workout pun kena rajin. Sebelum mula workout, telan dulu 3 biji tablet ni. Dan anda akan dapat rasai kesannya.

 

M-Sotropin Ni Selamat Ke?
JANGAN RISAU! M-Sotropin ni selamat.

Berikut adalah Tumbuhan semulajadi yang di proses untuk menghasilkan Tablet.

HALAL. Ada sijil JAKIM. No rujukan MS1500:2009
Ada surat dari BFK, KKM. No rujukan 080914/08/350 MAKANAN TAMBAHAN.
Tiada kesan sampingan. 100% HERBA.
SESUAI UTK LELAKI JE MR BINA BADAN PUN GUNA. (Sazali Samad pun guna ye.)

Surat Pengesahan Dari Kementerian Kesihatan Malaysia

surat-pengesahan-kkm-mesotropin

Nota : Mesotropin adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG INterphase (FDI). ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun mesotropin telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan mesotropin tidak memerlukan pendaftaran produk.

MESOTROPIN1

Cara Penggunaan Mesotropin

Ia bergantung kepada aktiviti workout anda.

Untuk permulaan, ambil 2 biji sebelum workout. Seminggu selepas penggunaan, anda mulakan pengambilan 3 biji sebelum workout.
Kesan Penggunaan
Selepas 1 jam pengambilan anda rasa lebih bertenaga. Workout 2 jam umpama workout 45 minit sahaja.

Selepas 1 bulan penggunaan M-sotropin, anda akan merasai perubahan terhadap OTOT – OTOT anda. Dijangka akan berlaku peningkatan SAIZ otot sebanyak 10%-30% daripada asalnya.

Selepas 3 bulan penggunaan M-sotropin, anda akan mengalami peningkatan terhadap KEKUATAN & DAYA KETAHANAN otot-otot anda.

Jangan terkejut jika anda mampu melakukan Bench Press 90kg jika sebelum ini hanya 60kg sahaja bench Press yang anda mampu lakukan.

 

Soalan Lazim Yang Ditanya Tentang Mesotropin (F.A.Q)

  • Kalau dah ambil Mesotropin? Kena ambil protein juga ke?
    Mesotropin adalah anabolik booster & energy booster. Ia mempercepatkan proses pembentukan otot dan pemulihan otot terutama selepas workout.
    Seperti yang kita tahu Whey protein adalah sumber protein yang tinggi. Protein adalah ‘building block’ terhadap pembinaan otot.
    Tanpa cukup protein, badan anda tak cukup bahan untuk hasilkan otot. Mesotropin akan menpercepatkan proses pembinaan otot dan whey protein
    adalah bahan yang diperlukan untuk hasilkan otot. Gabungan kedua bahan ini pasti akan keputusan yang hebat terhadap otot-otot anda.




  • Kena ambil secara berterusan ke produk ni?
    Ambil ketika mahu workout atau training sahaja, ambil 1-3 tablet sahaja sehari 15 minit sebelum mula workout.

 

  • Yang kurus kering pun boleh jadi berotot ke?
    Boleh bro, tiada masalah, ikut cara diet dan workout yang betul, kemudian jadikan M-SOTROPIN ni sebagai booster untuk bina otot lebih besar dan cantik.

 

  • Macam mana nak tambahkan berat badan dan fit?
    Banyakkan makan makanan berprotein seperti ayam, ikan, ubi kentang, telur, roti bakar,buah-buahan, sayur-sayuran serta banyakkan minum air kosong. Kemudian ambil 3 tablet M-SOTROPIN 15 minit sebelum workout, dan workout sejam sekali sekurang-kurangnya 3 kali seminggu, di mana-mana pun boleh.

 

  • Produk ni untuk naikkan muscle atau buang lemak?
    Actually focus utama untuk booster energy. So bila energy dan stamina bertambah, intensiti workout akan meningkat. Dengan itu kadar pembakaran kalori ketika workout akan meningkat. Selain itu, mesotropin mempunyai bahan yg dpt mengekalkan otot dan menghalang otot daripada proses catabolisme (penguraian otot). Bila lepas wokout, potensi berlakunya proses catabolisme adalah tinggi, kalau tuan ambil mesotropin proses ini dapat di minimakan.

 

  • Nak keraskan otot dada macam mana?
    Makan 3 tablet msotropin 15 minit sebelum workout sbg booster untuk pembinaan otot dan tenaga, kemudian buat senaman dan workout khas untuk bahagian dada, jaga diet pemakanan untuk bina otot berterusan dan kurangkan lemak.

 

  • Cara senaman lelaki dan perempuan sama ke?
    Cara senaman sama, cuma produk ini tidak sesuai untuk wanita, maaf ya.

 

  • Orang gemuk dan perut buncit boleh guna tak?
    Sangat sesuai. Yang penting mesti workout dan jaga diet.

 

  • Apa fungsi Mesotropin ni dalam badan?
    Ia adalah BOOSTER yang dapat membantu anda merealisasikan IMPIAN anda mendapatkan OTOT yang BESAR dan MENARIK!
    M-sotropin mengandungi bahan2 yang telah diuji keberkesanannya terhadap LELAKI ASIA supaya proses PEMBESARAN OTOT berlaku dengan pantas selepas workout.

 

  • Betul ke badan boleh besar?
    Boleh bro, asalkan makan ia mengikut aturan dan kekal disiplin dalam pemakanan diet serta workout yang betul. Lebihkan makanan berprotein seperti ayam dan ikan untuk besarkan otot badan

 

  • Ada kesan sampingan tak selepas ambil produk ni untuk jangka masa panjang?
    M-sotropin ini selamat digunakan ,100% herba semulajadi , M-sotropin adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG INterphase (FDI). Ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun mesotropin telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana
    KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan mesotropin tidak memerlukan pendaftaran produk.M-sotropin telah mendapat kebenaran dari KKM dan kelulusan oleh pihak JAKIM (Halal no: MS 1500:2009 1012-01/2014).

 

  • Seksual boleh meningkat ke?
    Boleh. Kalau dah kahwin, isteri pasti memuji kelainan layanan anda.

 

  • Produk ni pakai steroid ke?
    Tidak sama sekali, ia makanan tambahan dan bukan sejenis ubat, produk ini juga 100% herba.

 

  • 1 kotak boleh tahan berapa lama?
    Bergantung kepada aktiviti workout anda. Dalam 1 kotak, ada 90 biji tablet. Untuk keputusan yang optimum, anda boleh ambil 3 biji sebelum workout. Jadi ia boleh tahan 1-3 bulan (ikut tahap penggunaan).

 

MESOTROPIN9

 

Testimoni Pengguna Mesotropin

TESTIMONI MESOTROPINTESTIMONI MESOTROPIN1

TESTIMONI MESOTROPIN2 TESTIMONI MESOTROPIN3

TESTIMONI MESOTROPIN4 TESTIMONI MESOTROPIN5

TESTIMONI MESOTROPIN6 TESTIMONI MESOTROPIN9

TESTIMONI MESOTROPIN7 TESTIMONI MESOTROPIN8

TESTIMONI MESOTROPIN10

.

.

Apa akan anda dapat

MESOTROPIN3

1 Unit M-sotropin

T-Shirt Mesotropin

.

HARGA MESOTROPIN

RM190 (SM) RM200 (SS)

(90 BIJI/BOTOL)

images

Berminat nak dapatkan produk ini, boleh pm saya

FBhttp://bit.ly/2pQOlZi

SMS/WASAP – 019-5292925




Azzahira Beauty Dot Com

AURA MEN TURBO

SENARAI PRODUK AZZAHIRA BEAUTY !